Jaki najlepszy program do nagrywania płyt CD?

Autor: Bartek (bartek99_at_kki.net.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 22:30:14 MET

Witam
Mam jedno pytanie jaki jest najlepszy program do nagrywania płytek CD tak
aby większość płyt kopiowało się bez żadnych przeszkód tzn. aby niektóre
płyty zabezpieczone kopiowały się bez problemu. Jaki jest najlepszy program
do nagrywania płytek CD? Proszę o podanie nazwy programu oraz link gdzie
można go sobie ściągnąć?
Bardzo będę wdzięczny za udzielenie mi tej informacji
Jeśli to możliwe to proszę o ODP. na priv_a

--
Pozdrawiam
Bartek