Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 18:22:02 MET

Dnia Wed, 05 Jan 2000 19:11:18 +0100, Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl>
napisał(a):

>Problem z grzaniem sie procka mam juz z glowy ... ale nie wiem czy sie
>nie uszkodzil ??
jesli chodzi to raczej nie...

[...]
>2,1 V.
>Szkoda ze tak naprawde na Vcore poszlo 3,3 V .... dlatego procek sie
UPsss... "ciut" za duzo...

>Zastanawiam sie czy cos sie nie zepsulo w procku ??

chyba nie bo gdyby mial sie zwalic to juz by nie chodzil albo powodowal co
chwile jakies bledy...

>Niestety okazuje sie ze przestala mi pod dostem poprawnie dzialac
>karta muzyczna OPTI931 ;(((, taki sam obiaw mialem kiedys na 486 jak
hmmm.. u qmpla dziala ta karta ale on ma chyba K6-200 wiec troche inna
klasa...

>O ile szybszy jest K6-3 ?? Bo wersja 400 kosztuje o 70 zl wiecej jak
>450 k6-2 ... a ma chyba wbudowany szybki cache l2 ... ale pewnie przy
>takiej plycie nie ma sensu ...
to zalezy do czego - tam gdzie jest potrzebny szybki kontakt z pamiecia -
jest OK - bazy danych - serwery - aplikacje biurowe tez... (3 level cache)
w teorii SETI miesza z pamiecia i wtedy 2 level cache bedzie szybszy bo w
procu itd.. a nie na plycie i mniej Mhz... no ale jak w praktyce wyjdzie to
nie wiem... acha.. i czy plyta ta ma wsparcie dla K6-3? Czy moze proc "na
chama" bedzie sobie odpowiednio cache uzywal?

>Niezle sie ubawilem z tym napieciem .....
i tak dobrze ze po wlaczeniu nie zrobil "puf" i mogila....

--
ALGI                       GALERIA SAMOLOTÓW http://planes.koti.com.pl
planes_at_ulgo.koti.com.pl                      http://latajace.skrzydla.com