Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 19:11:18 MET

Problem z grzaniem sie procka mam juz z glowy ... ale nie wiem czy sie
nie uszkodzil ??

Dokladnie to wygladalo tak, ze na plycie dla zworki od kontroli
napiecia, mialy zle oznaczony pin1, po przeciwnej stronie niez
rzeczywiscie jest. Ale zawsze biore napisy na plycie za wiarygodne
ustawilem wiec napiecie zgodnie z zaleceniem w pozycje 3-4, co dawalo
2,1 V.
Szkoda ze tak naprawde na Vcore poszlo 3,3 V .... dlatego procek sie
tak grzal ..... troche mnie to martwilo i zaczalem zglebiac
instrukcje, troche sie zdziwilem jak zobaczylem ze pin1 zworki od
regulacji napecia w instrukcji jest oznaczony odwrotnie niz na plycie
... szybko zmienilem pozycje zworki i teraz radiator jest letni
(troche cieplejszy niz przy dawnym MMXie ...).

Zastanawiam sie tylko czy przypadkiem cos sie nie spalilo w procesorze
?? Bo chodzil 5 dni z napieciem za duzym o 50% ... zamiast 2,2 bylo
3,3 .... ale ani razu sie nie zwiesil ...

Zastanawiam sie czy cos sie nie zepsulo w procku ??
Cache ?? A moze cos innego ?
Ale chodzi ciagle OK, z tym ze wolno .... moze cos mu sie tam stalo i
wolno dlatego chodzi ? Wydawalo mi sie ze przez pierwsze 2 godziny
SETI liczylo sie szybciej, a potem nagle zwolnilo ... ale moze to
tylko takie subiektywne odczucie bylo ...

Niestety okazuje sie ze przestala mi pod dostem poprawnie dzialac
karta muzyczna OPTI931 ;(((, taki sam obiaw mialem kiedys na 486 jak
zmienilem z intela na AMD .... pewnie winne sa drivery do karty ...
pod win dziala OK, ale niestety niektore gry dzialaja tylko pod dosem
i domownicy sie irytuja ;(((.

O ile szybszy jest K6-3 ?? Bo wersja 400 kosztuje o 70 zl wiecej jak
450 k6-2 ... a ma chyba wbudowany szybki cache l2 ... ale pewnie przy
takiej plycie nie ma sensu ...

Niezle sie ubawilem z tym napieciem .....

pzdr,
Dentarg

--
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/