Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 18:17:35 MET

Użytkownik Butik <butik_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Le%c4.23052$N3.540398_at_news.tpnet.pl...
<ciach>
> PS. I wychodzi na to, ze jednak masz 3 rece, i 3 nogi. W koncu dwie
> dziesiatki (u nóg i u rak), ostatni element kazdej dziesiatki nalezy juz
do
> nastepnej, wiec trzeba przyprawic po dodatkowej konczynie...

Hehe, jesteś w błędzie. Stosując analogie powinieneś stwierdzić że expert ma
2 ręce i 3 nogi albo 2 nogi i 3 ręce ( w zależności od czego zaczniemy
liczyć).
Dlaczego? Bo 10 palec ręki ma w 1 nodze ;)))))
a dopiero 10 palec nogi ma w 3 nodze ;)) tudzież inszej kończynie dolnej
;))))))

--
Pozdrówka
Funky