Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 18:22:01 MET

Dnia Wed, 05 Jan 2000 19:25:14 +0100, Dentarg <dentarg_at_lublin.top.pl>
napisał(a):

>ale chyba na razie dam sobie spokoj z inwestowaniem w "nie mojego"
>kompa ...
no tak... lepiej "w swojego" :)))

>niestety nie mam ;(((
ma qmpla ktory na AMD dobrze sie zna... tyle ze on ma AFAIR 300Mhz... no i
na FIC-50#+.....

>a moze sie zwalil przez to ze napiecie bylo troche za duze ??
>(wyjasnienie w innym postcie)
nie wiem.. musze doczytac ten inny post :)))

>nie maja nic do powiedzenia, chyba ze wylacza prad zeby zrobic mi na
>zalosc ... kupie sobie chyba jakiegos UPSa ;)))
hehehe... albo prywatny reaktor atomowy w piwnicy i tajniacko poprowadzone
kabelki do kompa ;)))))))))

>Na grybie kupowalem tylko mojego pierwszego kompa ... 486, teraz maja
>ceny z kosmosu, taniej mozna kupic w sprawdzonych zrodlach i z
>prawdziwa gwarancja ... co sie z tym 486 najezdzilem i nameczylem to
>glowa mala ... nigdy wiecej Grzyb ...
no nie wiem... ja jak kupowalem to dyski bylo o wiele tansze niz w sklepach
- RAM tez... no i jak pisalem wczesniej - trzeba wiedziec od kogo
kupowac...

--
ALGI                       GALERIA SAMOLOTÓW http://planes.koti.com.pl
planes_at_ulgo.koti.com.pl                      http://latajace.skrzydla.com