Re: AMD k6-2 czy taki dobry ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 22:08:34 MET

On Thu, 06 Jan 2000 18:22:02 +0100, ALGI <planes_at_ulgo.koti.com.pl>
wrote:

>[...]
>UPsss... "ciut" za duzo...
nie moja wina ... tak to jest jak sie stosuje plyty firm typu
Ciang-Ciong ....

>chyba nie bo gdyby mial sie zwalic to juz by nie chodzil albo powodowal co
>chwile jakies bledy...
tez tak mysle ... ale przedkosc liczenia SETI na nim mnie rozklada ...
minimalnie szybciej jak p133_at_200 ... ROTFL ... AMD to szybkie
procesory ... ale chyba nie w obliczeniach numerycznych ... heh

>hmmm.. u qmpla dziala ta karta ale on ma chyba K6-200 wiec troche inna
>klasa...
Pewnie drivery maja blad dzielenia przez 0, mialem taki numer w karcie
graficznej ... na prockach 200 w dol dzialala super, na szybszych
zwieszala kompa ... tak samo w driverze do scannera co ma moj koles
(chyba Primax) tez na szybkim procu sie wykladal ... no ale na p263mmx
dzialala bez bolu ... teraz raz sie odpala raz nie ... lamersko ...

>to zalezy do czego - tam gdzie jest potrzebny szybki kontakt z pamiecia -
>jest OK - bazy danych - serwery - aplikacje biurowe tez... (3 level cache)
>w teorii SETI miesza z pamiecia i wtedy 2 level cache bedzie szybszy bo w
>procu itd.. a nie na plycie i mniej Mhz... no ale jak w praktyce wyjdzie to
>nie wiem... acha.. i czy plyta ta ma wsparcie dla K6-3? Czy moze proc "na
>chama" bedzie sobie odpowiednio cache uzywal?
z tego co slyszalem chyba wogole sie L2 nie odpali, ale mozna chyba
wlaczyc jakims programem dodatkowym ... nie wiem na pewno ... raczej
nie kupie tego w ciemno ....

>i tak dobrze ze po wlaczeniu nie zrobil "puf" i mogila....
Jest na gwarancji ;)))

pzdr,
Dentarg

--