Re: Nero - pytanie i moje pytanie

Autor: Tomek D... (TomekD_at_bbs.chip.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 13:40:23 MET

Loziek <loziek_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
> Milo jak bys napisal ktora wersje programu uzywasz, ale...
---
napewno 4.?.?

> Po prostu musisz zaznaczyc w CD_Recorder/Choose recorder/Image recorder

Tak tez zrobie - dzieki!

> Nie chce wywolac kolejnej wojny o wyzszosc krolika baksa nad
spidermen'em,
> ale jestem ciekawy jakich wy programikow uzywacie do wypalania i dlaczego

Poza Nero godny uwagi jest rowniez Adaptec easy Cd Creator - jak sama nazwa
wskazuje - jest b. prosty i przyjemny w obsludze (b. przejrzysty i
funkcjonalny interface) - niestety wersja 3.x nie potrafi nagrywac wiecej
niz 650kilka MB (4 jest lekko przesadzona i chyba tez nie potrafi
overburningu - uzywam 3).
Nero moim zdaniem najlepiej sprawdza sie wlasnie przy kopiowaniu 1:1
wszystkiego co mozna skopiowac.

> 2 P.S
> Poprzedni post wydal mi sie prosty, wiec postananowilem zobaczyc czy nie
ma
> zadnego haczyka
> Wlazlem do biosu, wylaczylem nagrywarke i nic, winsyf nadal widzi ja,
> zrobilem to samo z Cd_rom'em, tez nie znikl
> Dopiero odlaczenie pradu od nagrywarki, poskutkowalo (ale uparta bestia)
>
> Po co wogule Bios ja wykrywa, skoro to nie ma znaczenia

Ma znaczenie jesli chcesz zabootowac komputer z CD.
Co do wykrywania dyskow przez bios - drugiego HDD zazwyczaj nie zglaszam w
biosie i dlatego nie wciska sie pomiedzy partycje pierwszego. Jednak
niektore programy (takie jak Partition Magic) wymagaja, zeby bios go
widzial.

Dzieki za pomoc!
Pozdrawiam!

Tomek