Re: Nero - pytanie i moje pytanie

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 10:17:22 MET

>Nero moim zdaniem najlepiej sprawdza sie wlasnie przy kopiowaniu 1:1
>wszystkiego co mozna skopiowac.

Także używam Nero, ale kiedyś miałem płytkę i chciałem zrobić kopię.
WinOnCD przy próbie kopiowania wywalał się, Nero po ok. 30min.
odczytał 25%, natomiast CDRWin skopiował płytke szybko, bez problemu.
Wynika z tego, że nie ma najlepszego programu, tylko jedne są lepsze w
jednych rzeczach inne w innych. Mimo tego i tak głównie używam Nero i
WinOnCD.