Re: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 13:38:40 MET

On Thu, 30 Dec 1999 00:19:14 GMT, "Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Mysle, ze ludzie zanim kupuja nagrywarki to wnikaja w optyke. W koncu
>na grupe dochodza 2 posty dziennie z pytaniem "jaka nagrywarke polecacie ?".
>A ze podstawowe kryterium to optyka ... wiec chyba ktos w to wnika.
Moze i wnikaja, ale skoro nikt nie wie jaka gdzie jest to ryzykuja.
Jednak sadze ze Yamaha, Teac i Plextor maja wlasne rozwiazania i nie
musza "kupowac" optyki od Philisyfa.

>Wiem, ze do LG nie wkladaja Philipsow. Kiedys ktos napisal na jakiej optyce
>jest LG i nie byl to Philips (ale tez nie pamietam tej firmy).
Jeju ... rozbierz i sprawdz ... to wtedy bedziesz wiedzial, ale moze
rzeczywiscie uzywaja jakiejs innej .... Yamahy ?? To tez padnie, ale
miesiac pozniej niz Philipsa ;))

>Hehehe :)
>Moze kazdemu kto sie pyta o nagrywarki pisac: "kupuj nagrywarke bez optyki
>Philipsa ... a ze kazda nagrywarka ma optyke tej firmy wiec proponuje
>zaczekac,
>az cos innego wyjdzie na rynek".
>Jak myslisz, jest ok ?
Jest super ...

>Szkoda :(( juz Ci chcialem cos zaproponowac ... :))
Co ? ;))

>A juz mialem nadzieje, ze znajde jakiegos Kwakowca blisko JG :(
Jak 500 km to blisko to ......

pzdr,
Dentarg

--