Re: Nero - pytanie i moje pytanie

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 13:36:06 MET

Loziek wrote:
[...]
> P.S.
> Ostatnio czytalem w Enterze 1/2000 test programow do nagrywania (strona 66)
> w rankingu Nero mial 4 (na 6) punktow (jedynie 2 mialy mniej od niego)
> Nie bawilem sie az tak dokladnie pozostalymi programami, jedynie
> sprawdzilem kilka z nich

:)))))

W redakcjach siedzą sami "experci" ;))

Uwzględniali coś takiego jak overburning, odporność na mieszanie w
systemie w czasie nagrywania (czyli skuteczność cachowania), obsługiwane
tryby nagrywania. Co im się nie podobało? Co inne programy miały
lepszego?

> Ale wydaje mi sie ze Nero jest z nich najlepszy(mam 4.0.7.5)

Też mi się tak wydaje, ale może się mylimy (a jest nas, sądząc po
wypowiedziach na newsach, wielu)? ;)))

> 2 P.S
> Poprzedni post wydal mi sie prosty, wiec postananowilem zobaczyc czy nie ma
> zadnego haczyka
> Wlazlem do biosu, wylaczylem nagrywarke i nic, winsyf nadal widzi ja,
> zrobilem to samo z Cd_rom'em, tez nie znikl
> Dopiero odlaczenie pradu od nagrywarki, poskutkowalo (ale uparta bestia)
>
> Po co wogule Bios ja wykrywa, skoro to nie ma znaczenia

Win olewa bios - sam sobie wyszukuje sprzęt, ale jak w biosie nie
wykryjesz dysku albo cd romu to nie zobaczysz go pod dosem. To jest też
sposób na to, żeby przy podłączeniu drugiego dysku z podstawową partycją
nie mieszać literkami - nie wykrywasz go w biosie, na początku startu
systemu literki są przypisywane widocznym w dosie partycjom, a dopiero
win nadaje kolejne partycjom które sam wykrył.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl