Re: Nero - pytanie i moje pytanie

Autor: Loziek (loziek_at_polbox.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 12:54:11 MET

Tomek D... <TomekD_at_bbs.chip.pl> napisał(a) w artykule
<01bf52b2$fbec7fe0$170a0a0a_at_DJ.radio.trefl.com.pl>...
> Czy mozna jakos oglupic Nero, zeby po wyjeciu z komputera nagrywarki byla
> aktywna opcja CD Copy ??

Milo jak bys napisal ktora wersje programu uzywasz, ale...

Po prostu musisz zaznaczyc w CD_Recorder/Choose recorder/Image recorder

Napewno to dziala w Nero => 4.0

P.S.
Ostatnio czytalem w Enterze 1/2000 test programow do nagrywania (strona 66)
w rankingu Nero mial 4 (na 6) punktow (jedynie 2 mialy mniej od niego)
Nie bawilem sie az tak dokladnie pozostalymi programami, jedynie
sprawdzilem kilka z nich
Ale wydaje mi sie ze Nero jest z nich najlepszy(mam 4.0.7.5)

Nie chce wywolac kolejnej wojny o wyzszosc krolika baksa nad spidermen'em,
ale jestem ciekawy jakich wy programikow uzywacie do wypalania i dlaczego

2 P.S
Poprzedni post wydal mi sie prosty, wiec postananowilem zobaczyc czy nie ma
zadnego haczyka
Wlazlem do biosu, wylaczylem nagrywarke i nic, winsyf nadal widzi ja,
zrobilem to samo z Cd_rom'em, tez nie znikl
Dopiero odlaczenie pradu od nagrywarki, poskutkowalo (ale uparta bestia)

Po co wogule Bios ja wykrywa, skoro to nie ma znaczenia

--
//Mozesz nie dopasc pod:
loziek_at_polbox.com ;