Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 10:07:12 MET

>Bajki.

Pamiętaj że każda bajka zawiera podobno ziarno prawdy :-) Jeżeli nie
wierzysz w to... to znaczy że pisząc "bajki" zarzucasz mi... kłamstwo... To
co napisałem dotyczy moich znajomych... co zresztą wynika z całości tekstu,
a co być może nie wynika z cytowanego przez Ciebie fragmentu... Czytaj więc
uważnie cały tekst...

>Taka P3B-F + Live i bios ponizej 1003 /o ile pamietam - tylko je
>serwisuje, nie posiadam/ = mozliwe klopoty.

No widzisz nie czytasz uważnie... wspomniałem przecierz o problemach z
pierwszymi biosami (biosem?) do P3B-F...

>Producenci nie wypuszczaja
>biosow dla ich widzimisie tylko, zeby uzytkownicy nie mieli klopotow -
>pocztaj sobie opisy do nowych biosow Asusa - przy kazdym jest niezla
>lista fixow i dodatkow, ktore wnosza.

No tak to logiczne... Tylko u Abita zdaża się że nowy bios zawiera więcej
byków niż... starszy... Nawet go potem wycofują... Ale to tylko takie
przygryzanie :-) Ja też uważam że bardzo dobrze iż wogóle je robią...

>Jesli dlugo nie zmieniasz sprzetu, masz go w kompie niewiele, nie
>wkladasz co 2 dni nowych komponentow do testowania to mozesz sobie
>jechac na starym biosie. 5 lat nawet ;) Inaczej.. "to se ne da pane
>Havranek" ;))

Tylko że widzisz... Pamiętam ostatnio taką akcję... koleś instalował sobie
3Coma na Abita BH6 i kupa.... Sflaszował bios... poszło (a poprzedni nie był
taki najstarszy). Włożył tego 3Coma do Asusa P2B-F i bez problemu poszło...
(a ten Asus jechał na jakimś zabytkowym biosie)... Takich akcji było
więcej... (tak jak pisałem opowieści z akademika), tyle że nigdy mnie to nie
interesowało więc szczegółów nie pamiętam... Jedank w pewiem sposób
ugruntowało to moje zdanie o Abicie...
Aha napisze to już po raz któryś... Dla siebie gdybym miał wybierać pomiędzy
AOpen AX6BC a Abitem BH6... wybrał bym Abita... Jednak laikowi tej płyty bym
nie polecał...

>pzdr.
>
>--
>Bartek

Trzymaj się...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy