Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 17:45:10 MET

Pewnego dnia, "Bankowy" <arpad_at_polbox.com> na pl.comp.pecet napisał(a):

>Natomiast co do reszty... większość jedzie na starych biosach (mówie o
>użytkownikach Asusa/AOpena) a jak już ktoś flaszuje to raczej z...
>ciekawości...

Bajki. Taka P3B-F + Live i bios ponizej 1003 /o ile pamietam - tylko je
serwisuje, nie posiadam/ = mozliwe klopoty. Producenci nie wypuszczaja
biosow dla ich widzimisie tylko, zeby uzytkownicy nie mieli klopotow -
pocztaj sobie opisy do nowych biosow Asusa - przy kazdym jest niezla
lista fixow i dodatkow, ktore wnosza.

Jesli dlugo nie zmieniasz sprzetu, masz go w kompie niewiele, nie
wkladasz co 2 dni nowych komponentow do testowania to mozesz sobie
jechac na starym biosie. 5 lat nawet ;) Inaczej.. "to se ne da pane
Havranek" ;))

>czas mówię o płytach opatrych na BX-ie. Co do Abita... no cóż tu zdania nie
>zmienię... płyta doskonała ale dla ludzi którzy przynajmniej umnieją biosa
>sflaszować...

Mozna sie tylko cieszyc, ze czesto Abit je aktualizuje - kiedys w
czasach plyt pod Pentium sciskalem zeby z zazdrosci, ze pod moja Abit
PX5 jest 2x mniej biosow niz dla Asusowskiego odpowiednika :)) Na
szczescie support Abitowy sie spreza :)

>Czy tak jest? No tak całkiem prawdobodobne...

Jest.
Pracowalem w serwisie :) A przed swietami mialem 7 komputerow do
zlozenia w 3 dni - 2x na P3B-F i 5x BE6 :) To tylko 3 dni grudnia, cala
reszta to mniej wiecej podobna proporcja.. + niestety pc-shit'sy :((
pzdr.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl