Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 10:06:58 MET

>Zdaje sie kiedys cos pisales o BH6 rev 1.1 - ze nie usypia, tak ?
>Wlasciwie nie o to chodzi, ze nie usypia a prawdopodobnie nie budzi sie
>? :))
>Sprawdzilem 2 egzemplarze BH6 1.1 - z win98pl i z win98SE - obydwa z
>najnowszymi biosami. Budza sie ok.

Tak... A jak sprawdzałeś... Zostawiłeś np. na 2,3 h i próbowałeś
dobudźić...?
Zależy to oczywiście od tego jak masz ustawione przechodzenie w stan
uśpienia dla twardych, monitora, systemu... Niemniej jednak problem ten
uwidaczniał się po dłuższym czasie kiedy komp pozostawał w uśpieniu...

>Moja BH6 1.01 zawsze sie budzila bez problemow.

No i nic dziwnego po problem ten dotyczy tylko v1.1...

>Bartek

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy