Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 04:53:35 MET

On Thu, 30 Dec 1999 09:07:12 GMT, "Bankowy" <arpad_at_polbox.com> wrote:

>Tylko że widzisz... Pamiętam ostatnio taką akcję... koleś instalował sobie
>3Coma na Abita BH6 i kupa.... Sflaszował bios... poszło (a poprzedni nie był
>taki najstarszy). Włożył tego 3Coma do Asusa P2B-F i bez problemu poszło...
>(a ten Asus jechał na jakimś zabytkowym biosie)... Takich akcji było
Patrz - to dziwne sam mam plyte Abita i do tego smiecowke 3Coma i
dziala. Co prawda gryzla sie przez pewien czas z modemem ale troche
pokombinowalem i iest OK (wine zwalalem na smiecowke ;-)

>więcej... (tak jak pisałem opowieści z akademika), tyle że nigdy mnie to nie
>interesowało więc szczegółów nie pamiętam... Jedank w pewiem sposób
>ugruntowało to moje zdanie o Abicie...
Patrzac na ilosc roznych gratow do blaszaka jakie mozna kupic na rynku
mamy tyle roznych mozliwosci aby to poskaladac, ze od czsu do czasu
musi sie trafic jakas trefna kombinacja sprzetowa. Raz jest to Abit
czasem moze Asus, a znacznie czesciej Soltek lub inny wynalazek.

>AOpen AX6BC a Abitem BH6... wybrał bym Abita... Jednak laikowi tej płyty bym
>nie polecał...
Jak laik bedzie grzebal gdzie nie powinien to kazdego kompa
zdezintegruje. Przy niektorych plytach latwiej, innych trudniej, ale
wiadomo co potrafia uzytkownicy.

Pozdrowka
GLide

PS. A tak wracajac do twoich kumpli co to flaszuja BIOS 1/week to
najpierw trzeba pomyslec (najlepiej intensywnie), a jak to nie pomoze
to dopiero probowac nowy BIOS.