Odp: Drukarki HP

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 11:00:35 MET

> 1) Jaka jest różnica pomiędzy modelami: 710C, 815C, 880C i 895C?
Jakosc,szybkosc,cena nie kupuj 710 bo ona potrafi drukowac tylko w
Windowsie.

> 2) Czy w drukarkach HP można jednocześnie włożyć cartridg kolorowy i
> czarny?
TAK.
>Chodzi mi o to czy kolor czarny jest tworzony z mieszanki CMY
> czy z osobnego czarnego cartridga.
To zupełnie osobny pojemnik o pojemnosci przewaznie 40ml.

> 3) Jakie cartridge dostaję przy zakupie takiej drukarki gratis?
> Kolorowy, czarny, obydwa czy w ogóle nie ma żadnego?
Kolorowy i czarny dostajesz w momencie zakupu drukarki.

Pozdrawiam
                       The EaGle
              The Legion of Voyagers
             www.free.com.pl/theeagle
"Problem tak długo nie jest do rozwiązania
dopóki nie przyjdzie ktoś kto o tym nie wie
i problem ten rozwiąże." A. Einstein