Drukarki HP

Autor: Krzysztof Wasilewski (wasilew_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Dec 1999 - 13:10:17 MET

Witam wszystkich grupowiczów!

Chciałbym kupić jakąś drukarkę atramentową HP. Mam w związku z tym kilka
pytań:
1) Jaka jest różnica pomiędzy modelami: 710C, 815C, 880C i 895C?
2) Czy w drukarkach HP można jednocześnie włożyć cartridg kolorowy i
czarny? Chodzi mi o to czy kolor czarny jest tworzony z mieszanki CMY
czy z osobnego czarnego cartridga.
3) Jakie cartridge dostaję przy zakupie takiej drukarki gratis?
Kolorowy, czarny, obydwa czy w ogóle nie ma żadnego?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam.

--
             Krzysztof Wasilewski