Re: Drukarki HP

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 09:40:55 MET

Użytkownik The EaGle <theeagle_at_free.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7Zka4.2939$qa3.56738_at_news.tpnet.pl...

> Jakosc,szybkosc,cena nie kupuj 710 bo ona potrafi drukowac tylko w
> Windowsie.

> TAK.
> To zupełnie osobny pojemnik o pojemnosci przewaznie 40ml.

> Kolorowy i czarny dostajesz w momencie zakupu drukarki.

hp ostatnio robi sobie jaja
nadaja w gazetach reklamy, ze poniewaz nalezy uzywac wylacznie oryginalnych
tuszy, oni wlasnie specjalnie dla mas (nas) wypuscili oryginalny, tanszy i
oczywiscie mniejszy pojemnik. a teraz sie okazuje, ze ten oryginalny,
tanszy, mniejszy pojemnik dodaja do sprzedawanych drukarek
mi sie ta oszczednosc paru $ wydaje nieprzyzwoita, bo jest to w gruncie
rzeczy ukryta podwyzka ceny drukarki.