Re: Drivery do USR Message ???

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 11:00:52 MET

Użytkownik Lukasz Bromirski <L.Bromirski_at_gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38691C2C.46B709DD_at_gazeta.pl...

> Jest w europejskim oddziale firmy. Poszukaj, bo nie pamiętam
> adresu. Jeśli nie znajdziesz, daj znać na priv.

Znalazłem http://dcms.3com.com/softwarelibrary/search.htm
ale tylko dla UK, GER, AUT,
Czy próbowałeś zrobić UPDATE?
Czy istnieje coś co pozwoli zgrać firmware do pliku i ew. zaflashować z tego
pliku?
Mam dostęp do tego modemu z nowszym firmware ale obawiam się flashowania bez
możliwości odwrotu.

--
Pozdrówka
Funky