Odp: Z31 vs 710C

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 11:00:29 MET

Nie kupuj Lexmarka to najgorsze drukarki na rynku. Ciąłe problemy ze
sterownikami oraz niska jakosc tych uzadzen.
Sa znacznie bardziej awaryjne od drukarek HP. Proponuje 710C ale jak
interesuje cie grafika to za te pieniadze nie kupisz drukarki o dobrych
parametrach. Zwroc uwage na te ze znakiem Cxi oraz z cyfra 8xx na poczatku
dalej wybierz sam.

--
Pozdrawiam