Re: winmodem - dlaczego go nie widac

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 12:16:02 MET

>Powinien, ale nie wykrywa. Poprzedni użytkownik komputera
>twierdzi, że modem się wykrywał (ale nie udało mi się dowiedzieć,
>dlaczego nie było go widać spod Windows).
Byc moze przy wykryciu przez system anulowal instalacje i teraz go nie
sprawdza. A wsadales cos moze do komputera, jakas karte ? U mnie przy
wyjmowaniu uszkodzonego dysku poruszylem jedna z kart ktora stracila styk
(stare VooDoo1) od tego momentu dzialy sie cuda, nie widzial modemu, czesc
programow nie dzialala a zeby bylo ciekawiej to nie dalo sie otworzyc
DIALUP. Trzy razy przeinstalowywalem system, probowalem WIN98 SE PL i ciagle
zle. Dopiero pomoglo powtorne wkladanie kart, uspokoilo sie jak reka odjal.
Sprawdz czy wszyskie karty sa dobrze wlozone do slotow. Podobna sytuacje
mial koega i okazalo sie ze karta modemu nie do konca wchodzila do slotu,
wystarczylo troszke podgiac uchwyt do mocowania karty.

>Windows "próbuje wyszukać modemy zainstalowane w komputerze".
>Po chwili pisze, że nie wykrył żadnych modemów.
Bo na porcie com1 i com2 faktycznie nie ma modemu, a innych portow niema
zainstalowanych.

>Wiem, że powinien być dodatkowy, "wirtualny" port. Ale czy można
>go zainstalować "luzem"? Mam u siebie (w innym komputerze) prawdziwy
>modem i takich problemów nie ma...
Oczywiscie ze mozna panel sterowania/dodaj nowy sprzet wybierz z listy
porty (COM&LPT)i dodaj port komunikacyjny. Pozniej zainstaluj modem z panelu
sterowania wtedy sprawdza na ktorym com jest podlaczomy modem, jak znajdzie
do dajesz sterowniki z dyskietki.
= Janusz =
= jangol_at_poczta.fm =
= jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl =
= jangol_at_box43.gdn.pl =
= ICQ UIN: 17523111 =