Re: Odp: Ogniwko PELTIER'a - pytanie ?

Autor: ~Savag3R~ (savager_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 12:38:12 MET

> Chodzilo mi o zasade, gdyz mam wrazenie iz wiele osob sadzi ze modul Peltiera to
> jakas cudowna plytka, ktora chlodzi sama z siebie i tyle. Zreszta bylo napisane
> ~ 50 W czyli w przyblizeniu. Ponadto wiele zalezy od sprawnosci konkretnego
> modelu. Bo opisywany przez Ciebie ma sprawnosc rzedu 50 %, co jest bardzo marnym
> wynikiem. Spokojnie mozna osiagnac sprawnosc 80 - 85 %.
>
> Kyniu

> * _ __ _ *
> * | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
> * | ' < || | ' \| | || | kyniu_at_kki.net.pl *
> * |_|\_\_, |_||_|_|\_,_| kyniu_at_polbox.com *
> [...]
Witam!!

Tak tylko ze u nas takich modulow nie dostaniesz jedyny dystrybutor
takich zabawek Semicon
ma podpisana umowe z jakas tajwanska firma robi to co widac -sprawnosc
57%.
W stanach maja takie plytki (sa tez firmy zajmujace sie sprzedaza
wysylkowa-a moze by kupil 1 sztuke? :-)) ktore wytwarzaja roznice temp.
rowna 80-90 stop C na nie tylko 70C i sprawanosc tez jest pewnie wieksza
ale my jestesmy skazani na to co jest u nas.
Savag3r