Re: winmodem - dlaczego go nie widac

Autor: PiotrCF (PCF_at_who.net)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 12:11:20 MET

Krakus napisał w wiadomości: <83vicv$5bk$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Winmodemy (niewiem czy wszystkie) pracuja na wirtualnych com_ach. Mam
Asmaxa
>i ten chodzi na com4. Zainstaluj dodatkowy port komunikacyjny, i zainstaluj
>modem na innym comie. Jesli to PnP system sam powinien go znalesc i
poprosic
>o sterowniki, przynajmniej u mnie tak jest.

Powinien, ale nie wykrywa. Poprzedni użytkownik komputera
twierdzi, że modem się wykrywał (ale nie udało mi się dowiedzieć,
dlaczego nie było go widać spod Windows). Przy próbie instalacji
"nowego sprzętu" - modemu (jakiegokolwiek, z instalatora Windows)
Windows "próbuje wyszukać modemy zainstalowane w komputerze".
Po chwili pisze, że nie wykrył żadnych modemów.

Wiem, że powinien być dodatkowy, "wirtualny" port. Ale czy można
go zainstalować "luzem"? Mam u siebie (w innym komputerze) prawdziwy
modem i takich problemów nie ma...

PF