Re: terror! terror! TERROR! :)

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 22:48:47 MET

On Mon, 20 Dec 1999 23:38:11 GMT, Michal Durys <misha_at_femina.com.pl>
wrote:

>Hi GLide!
Witam ponownie.

>Tak do domu, głównie dla własnej uciechy. Mój budżet to około 8000 zeta.
Do domu to G400 powinien Ci wystarczyc.

>Od czasu ostatniego postu przyswoiłem trochę wiedzy z różnych serwisów
>i w związku z tym mam nowe pytania:
>1. Czy jest jakaś płyta główna dla K7 z AGPx4? Rekomendowany do Athlona
> Asus K7M ma tylko AGPx2.
Jeszcze takiej na wlasne oczy nie widzialem, chociam maja byc soon.
Poza tym to AGPx4 na papirze wyglada fajnie ale przy dzisiejszy
gierkach i tak tego chyba nie zauwazysz. (Ale co bedzie jutro to juz
inna historia.)

>2. Czy karty pokroju ATI All in Wonder albo Matrox Marvel mogą pracować
> jako genlock?
Niestety nie udalo mi sie znalezc info na ten temat ale tak na czuja
to raczej nie. Z reszta ja zgrabujesz material wideo to potem wszystko
mozna zalatwic montazem a na koniec z powrotem nagrac np. na tasme.
Marvell powinien spoko pracowac z jakoscia podobna VHS byle sie dysk
wyrabial bo bede gubic klatki.