Re: terror! terror! TERROR! :)

Autor: Michal Durys (misha_at_femina.com.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 00:38:11 MET

Hi GLide!
On 20-Gru-99 you generated such output:
> PS. Jak zwykle wszystko zalezy od kasy. Sa karty wideo za 1000 i za
> 20000 zl, dotyczy to tez innych elemnetow. nie napisales nic na jakim
> poziomie maja to byc zastosowania - profi czy tak to domu.

Tak do domu, głównie dla własnej uciechy. Mój budżet to około 8000 zeta.

Od czasu ostatniego postu przyswoiłem trochę wiedzy z różnych serwisów
i w związku z tym mam nowe pytania:
1. Czy jest jakaś płyta główna dla K7 z AGPx4? Rekomendowany do Athlona
   Asus K7M ma tylko AGPx2.
2. Czy karty pokroju ATI All in Wonder albo Matrox Marvel mogą pracować
   jako genlock?

Bye!

--
Michal Durys - mailto:misha_at_femina.com.pl
Download the most recent version of the best KiSS player for Amiga