Re: Problem z Zoltrix Cobra

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 22:42:11 MET

Mariusz wrote:

> Po pol roku katorgi z Cobra zrobilem dokladnie to samo i wszystkim
> doradzam, od tego czasu nie mam zadnych problemow z modemem.
> Jesli ktos chce tani i bezstresowy modem to tylko na ISA.

Tylko patrzeć jak następnym Waszym krokiem będzie zmiana na zewnętrznego
Acorpa (EMS) za 250zł ;-))) Miałem tego Zoltrixa, o którym piszecie, ale
ze wzgledu na 33600 zminiłem na 56000 ;-))) Motywowałem to ilością
pobieranych danych miesięcznie: 200÷300MB. Teraz ten wskaźnik skoczył do
589MB w pierwszym miesiącu używania nowego modemu ;-))) Oczywiście koszt
jednego MB spadł z ~1zł do ok. 0,30zł - nie wiem jakim cudem, ale może
dlatego, że zacząłem intesywniej wykorzystywać on-line'owanie ;-))) (ICQ
+ Go!Zilla w tle).

--
               Jarosław Kamper
      mailto:jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl