Re: !!! Pytania natury ogolnej !!!

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 02:16:56 MET

On 20 Dec 1999 09:49:08 +0100, sypek_at_mops.uci.agh.edu.pl (Radoslaw
Sypianski) wrote:

>Witam

Witam

>3) jakie najlepsze ( najwydajniesze ) stery do diamonda v550 ( przy
>obecnych ( bodajze ktorys z ostatnich detonatorow ) mam problemy z ogolna
>wydajnoscia kart jak i z uruchamianiem niektorych gier, poza tym winda co
>jakis czas wysypuje mi grafike i jedyna rada to restart shita
>Oprocz tego mediaplayer z windy98se nie odtwarza poprawnie i co jakis czas
>wysypuje sie juz na starcie - nie wiem czy to wina samej windy czy moze
>wlasnie sterow do grafiki
Sproboj sterow Fachmana w wersji 1.2 - www.pc.com.pl
Mam TNT1 i zadnych problemow z mediaplayerem 6.4. Jedyny bol to fakt
wyswietlania na zielono filmow przy ustawionym 24bit color :-/ -
drazni mnie to troche, ale ogolna wydajnosc jest dobra.
Ewentualnie referencyjne NVidii w wersji 2.x

>4) podstawowa sprawa - czy ( i dlaczego ) przejsciowka z PPGA na slot1
>ogranicza max. czestotliwosc fsb do 100MHz ? ( jest to fakt bo na
Nie powinna.
>niektorych przejsciowkach podaja ta informacje, na innych z kolei sa
>zworki do jej zmiany : z trybu auto na 100MHz - wlasnie tak jest w
>przypadku mojej )
Jest to zezwolenie na prace z FSB 100
>w takim razie jak innym udaje sie stabilnie pracowac na fsb>100MHz na
>celerze skoro przejsciowka to blokuje ( a moze sa jakies na czestotl. do
>133mhz ?? - z tego co slyszalem to sprzedawcy na gieldzie od czasu do
>czasu sa w posiadaniu przejsc. na 112Mhz ale bardzo rzadko i wrecz przez
>przypadek )
To chyba jakas sciema. Wazne jaka masz plyte. Z dobra nie powinno byc
problemow.

Pozdrowka
Glide

PS. Do podkrecania oczywiscie BH6 1.1 :-)