!!! Pytania natury ogolnej !!!

Autor: Radoslaw Sypianski (sypek_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 09:49:08 MET

Witam

mam kilka pytan zwiazanych z niedawno zakupionym sprzetem :
1) czy ktos jest posiadaczem plyty MS-6199VA ?
   jesli tak to prosze o kontakt - mam kilka drobnych problemow z nia
   zwiazanych i nie bardzo wiem jak sobie z nimi poradzic
2) czy karta awe64 jest w stanie odtwarzac wiecej niz jeden strumien
   (wave) na raz ??
3) jakie najlepsze ( najwydajniesze ) stery do diamonda v550 ( przy
obecnych ( bodajze ktorys z ostatnich detonatorow ) mam problemy z ogolna
wydajnoscia kart jak i z uruchamianiem niektorych gier, poza tym winda co
jakis czas wysypuje mi grafike i jedyna rada to restart shita
Oprocz tego mediaplayer z windy98se nie odtwarza poprawnie i co jakis czas
wysypuje sie juz na starcie - nie wiem czy to wina samej windy czy moze
wlasnie sterow do grafiki

4) podstawowa sprawa - czy ( i dlaczego ) przejsciowka z PPGA na slot1
ogranicza max. czestotliwosc fsb do 100MHz ? ( jest to fakt bo na
niektorych przejsciowkach podaja ta informacje, na innych z kolei sa
zworki do jej zmiany : z trybu auto na 100MHz - wlasnie tak jest w
przypadku mojej )
w takim razie jak innym udaje sie stabilnie pracowac na fsb>100MHz na
celerze skoro przejsciowka to blokuje ( a moze sa jakies na czestotl. do
133mhz ?? - z tego co slyszalem to sprzedawcy na gieldzie od czasu do
czasu sa w posiadaniu przejsc. na 112Mhz ale bardzo rzadko i wrecz przez
przypadek )

to chyba tyle ( ufff - palce juz niezle sie zaczerwienily )

bede wdzieczy za wszelkie ( na temat ) odpowiedzi

Sypek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl