Re: !!! Pytania natury ogolnej !!!

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 03:41:50 MET

GLide wrote:
> Sproboj sterow Fachmana w wersji 1.2 - www.pc.com.pl
> Mam TNT1 i zadnych problemow z mediaplayerem 6.4. Jedyny bol to fakt
> wyswietlania na zielono filmow przy ustawionym 24bit color :-/ -
> drazni mnie to troche, ale ogolna wydajnosc jest dobra.
> Ewentualnie referencyjne NVidii w wersji 2.x
Mialem to samo....i przeinstalowywanie ani mediaplayera ani driverow nie
pomagalo (mialem drivery Creative'a potem nowe beta z Creative...po tym
to referencyjne sie wogole nie dawaly instalowac...).. pomogla dopiero
reinstalacja windows (ale od zera... przekopiowanie starej windy do
innego katalogu i wtedy install)... Teraz jest wszystko ok na nowych
nvidii (chyba 3.56 ale glowy to ja nie dam co do numeru to nie dam)..

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net