Re: Odp: Problem z pamiecia...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 02:16:54 MET

On Mon, 20 Dec 1999 17:48:59 +0100, "Szymon Janicki" <janicki_at_onet.pl>
wrote:

Witam,

>Wiem, ze to jest malo, ale kupowalem kompa akurat wtedy gdy ceny pamieci
>poszly w gore i byla nadzieje na to ze spadna... i caly czas czekam :)
Ja tez czekam. Byle do wiosny... ;-)

>Hmm.... zajmuje tyle jako psd :)
PS 3Mb - toz to mikrusek :-)
Sytuacja tym bardziej dziwna.

Gdyby to byl dysk to pewnnie mialbys ogolne klopoty z padami systemu.
Wytnij go w pien!

>Pewnie zrobie to i to... jezeli chodzi o primary i sec, to 1 mam ustawiony
>na dysk D (800MB wolnego) i 2 jako C (200 wolnego).
Na 3Mb PS to az nadto :-(
Jest jeszcze opcja Preferences/Memory & Image cache/Physical Memory
usage - sproboj przydzielic wiecej. (watpie czy to cos da bo plik jest
malutki, ale sprobowac mozna...)

Szczerze mowiac brakuje mi pomyslow.
Zawsze mozesz sprobowac przeinstalowac winde, lub w niej pogrzebac.
Jak jest ustawiony plik wymiany?
Ja swego czasu przeinstalowywalem winde 6x tylko po toaby dojsc do
wniosku, ze trzeba przelaczc jeden drobiaz w BIOSie. No coz. Najpierw
sie narobilem a dopiero pozniej pomyslalem.

Jak Ci sie uda cos z tym fantem zrobic to daj znac bo jestem ciekaw.

Pozdrawiam,
GLide