Odp: Nie śmiejcie się, ale... (monitory)

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 14:49:42 MET

> Na czym polega problem? Nie bardzo się znam na tym, kto robi dobre
monitory.
To zalezy od modelu, 17 są ok samsunga i do tego tanie ten z 1600x1280 za
1700zł.
Takze niezła jest Nokia ale te głośniki...
Nec tez jest Ok ale cena...
LG tylko ładnie wyglada to typowy koranski szjas.
Panasonic to tez dobre monitory.

> Chciałbym monitor z dobrą geometrią i zbieżnością kolorów, bez żadnego
> software-owego ustawiania parametrów (-> roczne+ modele 105A :);
> docelowa rozdzielczość 1024/1152/16bpp, windows98/XFree86. Na samych
> cyferkach i refreshu >85Hz w 1024 mi nie zależy (-> 72kHz Hsync mi
> wystarczy) - o ile nie oznacza to gorszej jakości.
Polecam smsunga ScyncMaster 750c za 1280zł max 1280x1024 a w 1024x768 90Hz.

> Dużo słyszy się ostatnio np. o Flatronie; słyszałem też na przykład
> (niepotwierdzone osobiście) rzeczy nt. NEC-a, że świetny i w ogóle.
Dobra zbieznosc, kontrast ale cena!!!

> Aha, chciałbym monitor BEZ głośników (jeśli będzie z, to trudno, ale one
mi
> są zupełnie niepotrzebne
To Nokia odpada
 - obok stoi zestaw hifi technics + kolumny JBL).
Nie masz sie czym chwalic Technic to złom podobny do mini wiez tyle ze ...
doroższy. Co do kolumn to sa OK (zalezy od modelu) :-)

--
Pozdrawiam