Prosze o wycene i rade.

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 14:49:35 MET

Mam w tej chwili taki oto sprzet:
233MMX ,80MB(2x32 i 2x8 EDO), ASUS SP97-Voraz miditower AT i te rzeczy bede
chciał sprzedac jak najszybciej , ile moge za to dostac na giełdzie w
Wa-wie?
Do tego zestawu dochodzi HDD Maxtor 5.7GB, LGx32 , CD-REC HP 6020, SCSI , SB
AWE 64, i Zoltrix Spirit oraz Archtek. Mam zajete 3 x ISA oraz 2x
PCI.Wiadomo ze wraz z kupnem nowego kompa wymiana karty grafiki z S3 Virge
2MB jest obowiazkiem, jednak ze wzgledu na ograniczone fundusze musze
poczekac ze dwa miechy. :-(
Chce sobie w ciagu najblizszej soboty/niedzieli kupic taki oto sprzecik:
466MHz Celeron, płyta główna (i tu mam problem) albo ASUS P2V ATX Via 133
albo ABIT BE6 ATX(jezeli o tej ostatniej wiadomo ze jest OK to ten Via 133 w
płycie asua jest niepokojacy), jakas przejsciówka PGGA-SLOT1, pamiec RAM
tylko 64MB :-(, obudowa ATX miditower 4x 5,25.
Myślałem także o K6 III 400MHz i płycie ASUSA P5A ATX, czy to jest warte
zastanowienia? Cena jest o jakies 300 -400zł miniejsza ale czy aby AMD nie
zakonczy rodziny K6 i ja zostane z płyta na lodzie?
Moze tez warto poczekac do połowy stycznia kupić Athlona ? Czy ASUS ma
jakas płyte na chipsecie Irongate?
Czy sa jakies problemy z tym procesorem bo to ze jest szybki nie wystarczy.
Co do przeznacznia kompa to 35% Linix i zabawa w tym systemie, 25% gry, 20%
edytor tekstu np Word 2000 lub Star Office, 20% internet. Wiem ze K6 III
jest nieco szybszy od Celelrona ale czy o tyle aby później płakac nad
niemoznoscia wstawienia nowego CPU do mojej płyty.
Z góry THX

--
Pozdrawiam