Re: Odp: Nie śmiejcie się, ale... (monitory)

Autor: Mirosław SABAT (m_sabat_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 17 Dec 1999 - 09:24:14 MET

> LG tylko ładnie wyglada to typowy koranski szjas.

Miałem okazję przyglądnąć sie 4 monitorom 15": Philips, Deawoo, Sony i
LG. Sprawdzałem geometrie obrazu przy częstotliwosci odświeżania 85Hz i
rozdzielczości 1024x768.

Philips - nierównomiernie ostry obraz, dało się zauważyć rozwarstwienie
na ekranie - coś jak efekt marynarki w drobną kratkę oglądanej w
telewizorze.
Deawoo - hmm gdyby nie ta obudowa, to spokojnie mógłby udawać poduszkę
:)
Sony - poducha i nieostry
LG - przeżyłem szok - ideał! Prostokątny ekran, idealny kontrast i
ostrość.

Kupiłem więc LG.

Dodam, że nie pomagały manipulacje parametrami monitorów.

Pzdr
Mire|<

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl