Odp: zwarcie!!!

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 14:25:01 MET

Użytkownik Witold Masznigut <vitto_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3851ea48.1778160_at_news.tpnet.pl...
> Dnia 8 Dec 1999 11:34:31 +0100 , z klawiatury
[...]
> ja bym nawet optował (przyjmując że ma 2 wejścia ps2 mouse+keyb) że
> padła cała obsługa portu( lub ów) ps2 na płycie.
Raczej zasilanie urządzeń PS/2. Jeśli by zwarł logikę, to ona raczej nie by
padła. Zwarcie zasilania położyłoby obydwa porty, bo AFAIK zasilanie jest
wspólne. Klawiatura podłączona ale nie zasilana ani działa ani nie działa,
więc komputer głupieje, a nie stwierdza że po prostu nie ma klawiatury. Rada
z bezpiecznikiem wydaje mi się bardzo sensowna, zaraz poszukam go u siebie.
Napisz o wynikach.
Pozdrowienia
Wigwam