Re: Odp: zwarcie!!!

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 14:31:25 MET

Dnia Fri, 10 Dec 1999 13:25:01 GMT , z klawiatury "Wigwam"
<wigwam_at_polbox.com> wyszło :
>Raczej zasilanie urządzeń PS/2. Jeśli by zwarł logikę, to ona raczej nie by
>padła. Zwarcie zasilania położyłoby obydwa porty, bo AFAIK zasilanie jest
>wspólne. Klawiatura podłączona ale nie zasilana ani działa ani nie działa,
>więc komputer głupieje, a nie stwierdza że po prostu nie ma klawiatury.

była to moja pierwsza myśł po przeczytaniu tamtego postu
(bez wgłebiania się :))) , ale twoje wyjaśnienie jest sensowne i ma
rację bytu :)

>Rada z bezpiecznikiem wydaje mi się bardzo sensowna, zaraz poszukam go u siebie.
>Napisz o wynikach.

no to czekamy (ja przy okazji a on z musu :))

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090