Odp: Sterownik do Brother HL-820

Autor: Milimex (milimex_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 13:08:39 MET

Użytkownik Kamil Szutkowski <szutkes_at_ds2.pg.gda.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3850D575.FAFF806_at_ds2.pg.gda.pl...
> Czesc
>
> Jak drukowac polskie znaczki na drukarce Brother HL-820? Moze ktos
> ma taka i cos kombinowal?
> A w ogole, to co sadzicie o tej drukarce (wlasnie zastanawiam sie,
> czy ja kupic...)
>
> Piszcie na priva mailto:szutkes_at_ds2.pg.gda.pl
> Dzieki!
> --
> Pozdrawiam - Szutkes _________________________

Problem z polskimi literamimoże pojawiac sie przy pracy w niektorych
edytorach np. Word 97. Problem dotyczy wiec nie samej drukarki ale
oprogramowania. Wprzypadku Worda nalazy dokonac odpowiedni wpis w rejestrze
Windows lub zainstalowac odpowiedni patch (byl na ktoryms CDCHIP-ie).
Ja mam te drukarke ponad 6 m-ce i nie narzekam.Moga byc problemy z
drukowaniem pod DOS-em ale i na to jest sposob; poza tym malo kto
drukuje w DOS-ie.
Jest to chyba jedna z najtanszych drukarek laserowych. Osobiscie jedno mnie
denerwuje - pomimo ze w zasobniku jest jeszcze 1/3 tonera drukarka zglasza
jego brak i przestaje drukowac.A to znacznie podraza koszty druku.
Potrząśnięcie zasobnikiem pomaga ale na krotko. Pozostaje jedynie z 2 lub 3
zasobnikow zsypac toner do jednego.

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl