Re: zwarcie!!!

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 19:36:35 MET

Dnia 8 Dec 1999 11:34:31 +0100 , z klawiatury
damian.palka_at_polkomtel.com.pl (Damian Palka) wyszło :
>witam szanownych,
>chcę poradzić się jakiegoś człowieka, który się orientuje w kwestiach
>sprzętowych. Mianowicie przez głupotę zrobiłem zwarcie w myszce, po czym
>komputer zaczął piszczeć. więc jak najszybciej odłączyłem mychę od
>kompa(okrągła wtyczka). ale powstał w związku z tym inny problem, zwariowała
>mi klawiatura i komputer teraz piszczy gdy jest ona podłączona, nie mogę z
>niej w ogóle korzystać. po odłączeniu klawiatury komputer wraca do normy.
(........)
Dnia Wed, 08 Dec 1999 19:46:24 GMT , z klawiatury "Arkadiusz
Koźbiał" <akozbial_at_gd.onet.pl> wyszło :
>Wydaje mi sie ze padlo ci wejscie klawiatury na plycie glownej, ale nie
>jestem do konca pewny. Moze ktos inny bedzie znal jakas prawdopodobna
>przyczyne.

ja bym nawet optował (przyjmując że ma 2 wejścia ps2 mouse+keyb) że
padła cała obsługa portu( lub ów) ps2 na płycie.

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090