Odp: Zagadka dotyczaca FAT'a...

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 14:11:52 MET

Użytkownik MikeTNK <tnk_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:kEY34.40818$Oo3.930565_at_news.tpnet.pl...
> Przegrywałem sobie raczej sporych rozmiarów katalog z jednego HDD na drugi
> (nie na swoim kompie). No i podczas tego przegrywania w którymś momencie
[...]
Do powyższych przyczyn dorzucę jeszcze pamięć. Przy podłączaniu nowych
urządzeń są wykorzystywane kolejne zarezerwowane komórki, więc przy jednym
dysku może działać wszystko OK, a przy kolejnym już nie. Do sprawdzania
polecam gm442.
Pozdrowienia
Wigwam