zwarcie!!!

Autor: Damian Palka (damian.palka_at_polkomtel.com.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 11:34:31 MET

witam szanownych,
chcę poradzić się jakiegoś człowieka, który się orientuje w kwestiach
sprzętowych. Mianowicie przez głupotę zrobiłem zwarcie w myszce, po czym
komputer zaczął piszczeć. więc jak najszybciej odłączyłem mychę od
kompa(okrągła wtyczka). ale powstał w związku z tym inny problem, zwariowała
mi klawiatura i komputer teraz piszczy gdy jest ona podłączona, nie mogę z
niej w ogóle korzystać. po odłączeniu klawiatury komputer wraca do normy.
Gdy podłączę spowrotem klawiaturę i wyłączę komp nie może on się odpalić. w
takim wypadku odłączyłem klawiaturę i podłączyłem mychę z inną (podłużną z
dziurkami) wtyczką. teraz mycha działa i jest niby ok. ale bez klawiatury.
po naprawieniu starej mychy (okrągła wtyczka)i podłączeniu nie działa. tak
jakby zwaliły się wejścia (okrągłe) na mysz i klawiaturę.
w związku z tym pytanie co zrobić?, jak to naprawić? czy to jest poważne i
czy nie należy może wymienić tego gniazda (jeśli jest to możliwe), bo poza
nim wszystko działa.
  Z GÓRY DZIĘKI ZA ODPOWIEDZ!!!(damian.palka_at_polkomtel.com.pl)

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl