Re: Odp: Odp: P³yty g³owne DFI

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 19:36:26 MET

Dnia Wed, 08 Dec 1999 08:53:27 GMT , z klawiatury "Kacalka"
<kacalka_no_spam_at_polbox.com> wysz³o :
>Chyba nie. Siedzialem nad tym 2 dni i puszczalem sprzet rowniez bez
>podkrecania (400_at_400 - ustawienie w biosie "default"). Nic mi to nie
>zmienialo. Ale mysle, ze ten moj dysk jest gowniany :). Probowalem ostatnio
>zainstalowac botmanagera i za boga nie mogl sie w partycjach rozeznac.
>A jakie karty graficzne instalowales do tych plyt? Slyszalem, ze z chipsetem
>VIA moga wystapic problemy z kartami RIVA TNT.

u siebie swego czasu instalowa³em tandem
który nie mia³ prawa chodziæ :)) - I740 i FIC 503+ i dzia³a³o bez
problemu ,natomiast u znajomego by³o to:
DFI + Savage4 jak na razie chodzi ale jescze bêdê j± sprawdza³ przy
okazji.
problemów nie powinno byæ po wcze¶niejszym zainstalowaniu zestawu
³atek (via4f1,najlepiej najnowszych) i odpowiednich ustawieniach
biosu.

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090