Odp: Wymiana płyty - prośba o radę

Autor: Radosław Tatarczak <ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 17:46:47 MET DST

> Płyty mające na pokładzie banki DIMM'ów i SIMM'ów to tylko Socket 7
> bo nie ma na rynku płyt pod PII/PIII/Cel posiadających banki SIMM'owe.
> A więc jedyne wyjście to kupno płyty Super 7 z tym, że ja odradzam takie
> interesy. S7 to najmniej przyszłościowa podsawka i procesorów na nią
> będzie coraz mniej. Intel wogule się wycofał z Socket 7 a AMD przestawia
się
> na Slot A więc bardzo możliwe, że jedyne procesory jakie będzie można
wsadzi
> do płyt S7 to będą AMD K6-2 i K6-3 czyli mało i nic specjalnego.
> [...]
Nie w pelni sie zgadzam z twoja opinia o przyszlosci SS7. Wiekszosc plyt
glownych tej platformy ma mozliwosci obsadzenia prockow do 700 mhz,a z tego
co mi wiadomo obecnie mozna kupic tylko 500 Mhz. Po za tym AMD informuje o
np nowych K6-2 z miedziana sciezka wiec i na tym polu tez sie cos dzieje.
Mozna to ujac tez inaczej przyszlosc SS7 i np chipsetu BX jest rownie
niepewna, bowiem niedlugo wejdzie i nowy Coppermine, I820 czy I840 i zgodnie
z tradycyjna polityka Intela trzeba bedzie BX opuscic (przeciez tak bylo z
S7, gdzie Intel zamiast rozwijac ta platforme postanowil sciagnac troche
pieniazkow z klientow i tak powstal Slot1). Zatem posiadaczu BX nie martw
sie przyszloscia - firma Intel zadba o to by jej nie bylo;))
pozdrawiam
ratt