Re: Wymiana płyty - prośba o radę

Autor: PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 00:13:58 MET DST

> Nie w pelni sie zgadzam z twoja opinia o przyszlosci SS7. Wiekszosc plyt
> glownych tej platformy ma mozliwosci obsadzenia prockow do 700 mhz

Ale co obsadzać ?
Oprócz K6-2 i K6-3 nic nie ma i nie zapowiada się aby było.

>a z tego
> co mi wiadomo obecnie mozna kupic tylko 500 Mhz.
>Po za tym AMD informuje o
> np nowych K6-2 z miedziana sciezka wiec i na tym polu tez sie cos dzieje.

Odgrzewane pomysły AMD i jego K6-2 kóry okazał się niewypałem przez
marne FPU.

> Mozna to ujac tez inaczej przyszlosc SS7 i np chipsetu BX jest rownie
> niepewna, bowiem niedlugo wejdzie i nowy Coppermine,

Do BX'a mamy Celerony,PII i PIII. Do tego Intel planuje wydać nowe wersje
Celeronów z 256Kb cache L2 oraz SEE. Do tego za niedługo pojawią się PIII
pracujące na FSB 133.
I to wszystko pójdzie na BX'ie.
A na takim Via Apollo MP3 to jest się skazanym na K6.

>I820 czy I840 i zgodnie
> z tradycyjna polityka Intela trzeba bedzie BX opuscic

Niekoniecznie. Jeśli komus będzie bardzo zależało na AGP 4x to
wymiana BX'a na I820 / 840 będzie najlepsza ale jeśli komuś wystarcza AGP 2x
to BX wystarczy.

>(przeciez tak bylo z
> S7, gdzie Intel zamiast rozwijac ta platforme postanowil sciagnac troche
> pieniazkow z klientow i tak powstal Slot1).

A po co rowijać coś co jest już przestarzałe ?

> Zatem posiadaczu BX nie martw
> sie przyszloscia - firma Intel zadba o to by jej nie bylo;))

Kiedyś się marudziło, że Intel "niepotrzebnie" zminia standard produkcji
Celeronów
z Slot 1 na PGA. A dzisiaj jest się z czego cieszyć bo procki na PGA są
tańsze w produkcji
a co za tym idzie są i tańsze dla końcowego odbiorcy.

--
pozdrawia
file://==PhoeniX==\\