Odp: Co sadzicie?

Autor: Krzysztof Grad <kmg_at_strefa.com>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 07:48:20 MET DST

Użytkownik Paweł <polm@kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7ug5t9$1hf$1@druid.ceti.com.pl...
> G400 MAX to tez niezla propozycja moze odrazu tez DUAL HEAD.

Ale jaj z tym Matroxem. Nie chodzi o to że go nigdzie nie ma tylko że prawie
nikt nie wie co to jest MAX!!!

W jednej z największych hurtowni w Częstochowie na pytanie o G400 MAX
dostałem podejrzliwe spojrzenie panienki i pytane: 'Co pan rozumie przez
słowo MAX?' (cytat).

Inna duża hurtownie: 'Max? Przecież G400 też jest na esgieramach!' - Tutaj
pan był wyraźnie oburzony moim natręctwem i chęcią kupienie tego co chce.

Dzisiaj wybieram się do zwykłych, szarych sklepów. Może tam mi się uda
znaleźć chociaż odrobinę zrozumienia.

Pozdrawiam

--
Krzysztof Grad         http://www.strefa.com/kmg