Odp: Dwa pytania

Autor: Krzysztof Grad <kmg_at_strefa.com>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 07:41:30 MET DST

Użytkownik Zbigniew Piotrowski <zet@z.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7ui09j$a5i$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Mam dwa krotkie pytanka, a mianowicie:
>
> 1) Mam SB Live VE, i modem wewn. Asmax z 2 minijackami, kupilem sobie tez
> mikrofon i sluchaweczki, bo chcialbym uzywac komputera jako telefonu, wiec
> gdzie podlaczyc mikrofon i sluchawki, bo jak podlaczam do modemu to nie
> dziala, czy trzeba cos ustawiac, konfigurowac, ja odpalalem po prostu
phone
> dialera z windozy.

Bodajże trzeba połączyć dźwięk i modem wewnętrznym kablem TAD, a cały
osprzęt podłączyć do karty dźwiękowej. Jeszcze dochodz konfiguracja programu
dzwoniącego (w moim przypadku Bitware od zoltixa)

> 2) Mam taki sobie komputerek: P166 (nieMMX), 48MB RAM, grafika Virge, i
> chcialbym sobie na nim ogladac telewizje, z tym ze nie potrzebuje tunera,
> tylko cos z wejsciem video, bo i tak nie mam anteny analogowej, tylko
> cyfre+, wiec potrzebuje tylko cos co zlapie z niej obraz i walni mi go na
> monitor.. i zeby dalo rade z takim sprzetem. Aha i zeby mozna bylo
> capturowac, ale to juz na lepszym sprzecie oczywiscie.

Musisz poszukać karty graficznej z wejściem video. Znam kilka:

Elsa Victory Erazor (Riva128 4Mb AGP/PCI) - sam mam taką, jest extra. Nowej
nie kupisz, jak poszukasz to ok. 150 PLN

Elsa Erazor III ViO (TnT2 32Mb AGP) - ok. tysiaczek :)

Karty ASUS'a również na TNT2, ale możliwe ze są jakieś słabsze.

--
Krzysztof Grad         http://www.strefa.com/kmg
kmg@strefa.com   UiN: 4720636   Czestochowa