Odp: Co sadzicie?

Autor: Paweł <polm_at_kki.net.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 00:14:03 MET DST

Użytkownik Krzysztof Grad <kmg@strefa.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7ufrmu$s8r$2@zeus.polsl.gliwice.pl...
> Dostałem zlecenie na złożenie kompa do grafiki. Głównie Photoshop i
> PageMaker. Najważniejsza jest stabilność oraz wydajność. Całość ma
kosztować
> bez monitora ok. 6000 PLN
>
> Oto co wybrałem:
>
> P III 450 - 500 Mhz
> Abit BE6
> 128 Mb DIMM-133 (Wiem że to mało - zleceniodawcy czekają na obniżkę)
> Matrox Millenium G400 MAX
> twardy IBM 9,1 Gb 7200 rpm 2Mb cache UDMA/66 (nie wiem jaki to dokładnie
> model)

> [...]

Wydaje sie ze zestaw jest ok. Moze wiekszy dysk ale ten 9.1 GB (DJNA 370910)
jest naprawde szybki. Nie chce tu wchodzic w dyskusje czy IBM lepszy od
Quantum. Sam preferuje IBM - a i jak dotad nie zalowalem. Faktem jesyt ze do
grafiki 128 MB to malo ale przy dzisiejszych cenach lepiej sie pomeczyc na
128 :). G400 MAX to tez niezla propozycja moze odrazu tez DUAL HEAD. Co do
plyty to mialem z nia stycznosc i jest ok (no i ma UDMA 66). A moze
rozgladnoc sie za nowym modelem abita - BF6. Alternatywa jest tez Abit BP6 i
np. 2x Celeron 500 MHz + NT