Re: SYMANTEC WIN FAX PRO - problemy

Autor: Robert Wolinski <robbo_at_friko.sos.com.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 07:59:08 MET DST

>przypadku ACERa oraz mojej Motoroli. Niestety zgubilem mamual ZOOMa i
>nie moge sprawdzic jaki byl to parametr (w komendach Hayes).
>Swoja droga ja mam WinFax Pro 7.0 i nie przechodza mi polskie czcionki.
>Zamiast nich mam kwadraciki. Czy u Ciebie jest podobnie? A w ogole skad
>moge dorwac WinFaxa 9.0 na webie?

sluchaj, zainstalowalem bitware i wszystko jest ok - rozpoznaje sygnal
odbiera i po sprawie... ale ... wlasnie w bitware mam problem z polskimi
czcionkami!... kurde, nie wiem co z tym zrobic.

winfaxa moge ci jakosc zapodac... albo sciagnij triala z symanteca i znajdz
sobie w sieci keya (albo zglosc sie do mnie). winfax 9.0 byl tez na ktoryms
chipie... bodajze w marcu, albo w kwietniu.