Re: Gry na PC ................

Autor: Tomasz Stafiński <jenot_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 10:02:49 MET DST

In pl.comp.pecet Highlander <rhare@alpha.net.pl> napisał:
> On Thu, 07 Oct 1999 07:00:32 GMT, Tomasz Stafiński
> <jenot@box43.gnet.pl> wrote:
[...]
> Nie pisałem, że Grzegorz Sz. pisał posty NTG. Po prostu codziennie
> odbierało się kilkanaście jego Re: na posty innych tylko z dopiskiem
> NTG :) I było to całkiem niedawno temu gdy już istniała struktura
> pl.comp.os. Wiem coś o tym bo kiedyś gdy miałem Amigę pisałem
> tylko na grupę pl.comp.os.amiga.

Przepraszam, źle zrozumiałem... ale sam spójrz na to zdanie, do którego
się odnosiłem.... czy nie można go odebrać tak, jak ja to odebrałem?

A z amigą to oddzielna historia... pamiętam boje z Grześkiem Juraszkiem
toczone równocześnie na hihocie i grupie amigowej... ubaw miałem
po pachy... znik zresztą też.

Ale zdaje się, że teraz my piszemy NTG... z mojej strony EOT.

PS. *Jeeeeeezu* , właśnie zajrzałem do nagłówków.... (Newsgroups:)...

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot@mi5.org.uk
           UIN: 48671031