Re: Gry na PC ................

Autor: Highlander <rhare_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 17:12:42 MET DST

On Thu, 07 Oct 1999 07:00:32 GMT, Tomasz Stafiński
<jenot@box43.gnet.pl> wrote:

>O czym wy w ogóle mówicie? W czasach, gdy Grzesiek Sz pisał
>na pl.comp.pecet, nie było jeszcze struktury pl.comp.os.*
>i na pececie pisało się o wszystkim (sprzęt, systemy operacyjne,
>oprogramowanie), i AFAIR żadna z wypowiedzi G.Sz. nie była
>NTG.

Nie pisałem, że Grzegorz Sz. pisał posty NTG. Po prostu codziennie
odbierało się kilkanaście jego Re: na posty innych tylko z dopiskiem
NTG :) I było to całkiem niedawno temu gdy już istniała struktura
pl.comp.os. Wiem coś o tym bo kiedyś gdy miałem Amigę pisałem
tylko na grupę pl.comp.os.amiga.

Z pozdrowieniami

rhare@alpha.net.pl
rhare@polbox.com