Re: Kontroler BusLogic + napęd DynaMO 640 SE

Autor: Grzegorz GRYC <XgYgZ_at_robobat.com>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 10:01:53 MET DST

Hej

"Paweł Świrek" wrote:

> Witam.
> Mam taki problem z powyższym sprzętem:
> Wpiąłem kontroler SCSI BusLogic LT do PCI. Do niego jest podłączony
> napęd dysków magnetooptycznych DYNAMO 640 SE.
BusLogic FlashPoint, bardzo zacny...
Aczkolwiek miałem z nim problemy ze streamerem Connera na kasetki TR-4
(time-out przy katalogowaniu taśmy pod NT).

> Konfiguracja sprzętu jest taka:
> 1. Kontroler SCSI:
> Nazywa się to BusLogic LT. Żadnego dodatkowego symbolu w dokumentacji do
> tego nie było.
> SCSI ID: 7
> Parity detection: off
Czy na wszystkich urządzeniach jest tak samo ?
Stawiałbym na to.
Daj on.

> Map removable as fixed: off
> Floptical support: off
> Bios support 2 + HDD: on
> Boot sequence override: off
> Int 13h extension: on
Jeśli nie masz dysków twardych, możesz to spokojnie wyłączyć, ale IMHO
nie powinno to być najważniejsze.

> Powre saving: on
Spróbuj off.
Na paru watach nie zbiedniejesz :)

> SCAM mode: on
Zdecydowanie daj off.
Niektóre urządzenia głupieją dorodnie jeśli autokonfiguracja SCSI jest
włączona (z mojej bateri CD SCSI TEAC nie wstaje wtedy _ŻADEN_).

> Bios version: 1.20
> AutoSCSI version: 2.20
> Bios address: C8000h
> Port address: 6100h
> PCI Bus #: 0
> PCI Device #: 16
> IRQ channel: 12
> Termination: on
>
> Pod Windowsem jest to widziane tak:
> Zakres pamięci: C8000 - CAFFF
> IRQ: 12
> Zakres pamięci: E4000000 - E4000FFF
> I/O: 6100 - 61FF
>
> 2. MO Drive:
> SCSI ID: 2
Daj może 3 lub wyższe, w zasadzie 0-1-2 były kiedyś przewidziane dla
nośników niewymienialnych i czasami jest z tym problem.

> Są na tym DIP Switche:
> (1) - Device type mode [ON]
> (2) - Automatic spindle stop mode [ON]
> (3) - Macintosh mode [OFF]
> (4) - SCAM mode [OFF]
> (5) - Write cache [ON]
> (6) - Terminator mode [ON]

Nie znam tego modelu :-(
Może pokombinuj z (1) i (5) według dokumentacji...

Zdrówkot
GG

--
Grzegorz GRYC