Re: Gry na PC ................

Autor: Talajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl>
Data: Thu 07 Oct 1999 - 19:41:55 MET DST

On Wed, 06 Oct 1999 22:45:19 GMT, in pl.comp.pecet Highlander
<rhare@alpha.net.pl> wrote:

>Swego czasu miałem Grzesia w KF-ie za te jego NTG,
>ale teraz widzę, że jednak miał dużo racji. W dodatku jak widzę
>jak się wspaniale udziela na pl.comp.os.os2 to jeszcze bardziej
>mi głupio za tego kill-a.

może narażę się tutaj wielu stałym grupowiczom mówiąc, że ja tam
Grzesia nigdy nie miałem w KF-ie i nie zamierzałem go tam nigdy
wsadzać, bo uważałem jego posty za w pełni wartościowe (nie te NTG,
ale te na temat) .
a odnośnie jego postów NTG to też uważam, że dobrze robił reagując na
posty lamerów w stylu "sprzedam to", "kupię tamto", "moja winda
wysiadła" - od tego są w końcu inne grupy.
od nadmiaru tego typu spamu nawet taki zażarty przeciwnik jak on w
końcu wysiadł i mu się wcale nie dziwię, że zrezygnował z peceta i
siedzi teraz na innych, bardziej "czystszych" (mniej zaspamowanych)
grupach.
               pozdrowionka...
                           Tałajczyk Piotr.........Cz-wa
                           email:....piotrtal@promail.pl